مشخصات بلوک CLC | آشنایی با این نوع بلوک
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

سایت سیوان لند بستری مناسب برای اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت انواع بلوک‌ها می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از ویژگی‌های بلوک CLC از جمله: عایق صوتی حرارتی، مقاوم در برابر آتش‌سوزی و دیگر ویژگی‌ها اطلاع یابید. همچنین در این سایت این امکان برای شما فراهم شده تا انواع بلوک‌ها را از نظر قیمت، جنس، ابعاد و اندازه مورد مقایسه قرار دهید و بتوانید انتخابی مناسب با نیاز خود داشته باشید. از ویژگی‌های خوب بلوک‌های CLC سازگاری آن با محیط‌های خشک و مرطوب است. همچنین تولید آن ارزان تر و به صرفه است. علاوه بر این‌ها، بلوک‌های CLC از لحاظ ظاهری تغییر پذیر هستند و می‌توان به راحتی به آن‌ها شکل داد. سیوان لند محصولات خود را بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا بتواند رضایت شما را جلب کند. 

بلوک CLC عضو جدید خانواده‌ی بلوک‌های سیمانی هستند. این بلوک‌ها ازجنس بتن سبک بوده و از تزریق فوم بتن حاوی سیمان و ماسه‌ی ریزدانه به وجود آمده است.  مواد اولیه‌ی به کار رفته در این بلوک شامل خاکستر بادی، فوم پیش ساخته (با مقادیر و نسب‌های مختلف)، سیمان پورتلند، شن و ماسه‌ی ریزدانه یا به اصطلاح پوکه‌ی معدنی، حباب‌های هوا و آب می‌باشد. برای ساخت بلوک CLC  از  ترکیب ماسه بادی با تزریق فوم (slurry) استفاده می‌شود و پس از آن آب و هوا را به وسیله‌ی یک مولد مخصوص با هم میکس می‌کنند تا بتن به طور کامل مخلوط و آماده شود. بلوک CLC به دلیل کاربردهای مطلوبی که دارد در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. چند نمونه از این کاربردها: دیوارچینی، پوکه‌سازی در کف‌سازی‌ها و در راه‌سازی می‌باشد.

اگر به دنبال سایتی معتبر برای خرید انواع مصالح ساختمانی می‌گردید، ما سایت سیوان لند را به شما معرفی می‌کنیم. در این سایت این امکان برای شما وجود دارد تا محصول مورد نیاز خود را همراه با اطلاعات کامل و جامعی درمورد آن ببینید و بتوانید یک خرید خوب را داشته باشید. همچنین آموزش ثبت خرید شما در  این سایت قرار گرفته تا کار شما آسان‌تر شود. سیوان لند توانسته در کنار دیگر سایت‌های معتبر همچون ساختمانچی، رضایت کاربران و مشتریان خود را جلب کند.





:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: